neděle 21. července 2013

I have secret

A je to tu zase. V nekonečné smyčce se mi tu přehrává Secret od The Pierces... Pokud se vám to nechce hledat, což dokonale chápu, jde v ní v podstatě o to, že dva tajemství udrží, pokud je jeden z nich mrtví... Ale když se nad tím zamyslím, je to docela zajímaví názor a rozhodla jsem se jej přebrat a trochu poupravit.. :D

Tajemství... Nepříjemná pravda o které nechceme, aby ji někdo věděl. Ale proč se s ní tedy svěřujeme? Nedává to smysl. Jedině, že nějaký zvrácený kousek našeho já chce, aby se o tom mluvilo. Neboť je zaručeno, že tajemství se na povrch dostane. Jako žena jsem na tajemství, drby ujetá.. Ale zajímal by mě i pohled muže. Nejspíš by to bylo něco ve smyslu "To je pro ženský..." Ale je pravda, že já muže neznám, nechápu, ale fascinují mě. Vlastně mě fascinují obě pohlaví. Jak můžou pohlaví homo sapiens  se tak lišit? Vždyť mají stejnou anatomii... Až na pár vyjímek. Ale co by se stalo, kdybychom byli hermafroditi? Asi by zavládla studená válka mezi tábory "Miluju drby" "Sport a nebo nic" a "Mít tak určitý pohlaví, jsem gay" Trvala by jak dlouho? Budu poetická 1000 let!

Proč tajemství radši svěřujeme lidem přes internet, které neznáme, než aby jsme se s ním svěřili někomu, komu věříme? Je to zvláštní. Já osobně nechci vidět jeho/její odsuzující pohled. Zlomilo by mě to. No možná ne, ale nechci to mezi námi zkazit, takže je to příjemnější, když dotyčného nevidím...

Má každý své tajemství? Určitě ano. Tajemství je to jediné, co nám udržuje zdraví rozum. A věta "Mi s partnerem si říkáme všechno" je lež na první pohled. Přeci kdyby o nás někdo věděl vše a mi o něm věděli vše, zevšedněl by, zešedivěl a stal se nezajímavým. A navíc je moc málo času. Ale mám v plánu udělat průzkum. Průzkum tajemstvích. Nebudu je psát na web, ale jen tak. Do nějakého sešitu. Můžete to udělat taky. Mohlo by to pomoci k pochopení člověka. Třeba jeho tajemství je, že je gay, proto se mu nepostavil, když mě viděl ve sprše nahou.. A podobně.. (Není to vlastní zkušenost, ale byla by to zábava... :D) Vlastně existuje mnoho knih tajemstvích.. Asi o nich ještě něco napíšu...

Deníčky.. Velká kniha plná šťavnatých drbů. Proč si ho lidi píšou? Na později? Aby si někdy zavzpomínali? Aby je ukázali svým vnoučatům? Nevím, je to pro mě záhada. Ale za to můžou mé nervy co zdrhli z kýblu... A mé náhradní jsem při mé šikovnosti ztratila. Nu což. Nervy nekoupíte v supermarketu. Škoda.

Asi by bylo vhodné napsat sem tajemství... Mé tajemství. Nepodporuji kyber-šikanu... Ale já nevím co naspat. Je toho tolik.... Muhehe.. Já vám nic neřeknu! Cause two can keep a secret
If one of them is dead…

Žádné komentáře:

Okomentovat