sobota 20. července 2013

Náhlé procitutí

Bylo nebylo. V jednom dalekém království žila středně chudá dívka s velkou vášní a úsměvem pro každého... Ale tento příběh bohužel není o Martině... Je o mě.. Jako naneštěstí celí můj blog... Nenáviďte mě, zastřelte mě, znásilněte mě, je mi to fuk...  Nazvěte mě pozérem... Máte pravdu. Nazvěte mě děvkou, já to nepopřu...

Na blogu jsem nebyla už dlouho... Hodně se toho změnilo... Plánuju velkou čistku... Ale to až později... Teď co se změnilo... Od jeptišky jsem přešla na mrchu v celibátu... Je mi přece jen čtrnáct a bydlím s rodiči... V týdnu stráveném se sborem  anglii a smradlavé Paříži jsem procitla. Byl to takoví ten okamžik, kdy se uprostřed bdění a proplouvání životem probudíte, přecvakne pár koleček a řeknete si "A je to oficiální jsem mrcha" Ptáte se kde se to ve mě vzalo? Nevím... Asi jsem se neměla dívat na film Jennifer's Body... Ale což.. Už se stalo a udělalo to ze mě to, co jsem. Ale s mojí posedlostí Amandou Sayfred to bylo asi nevyhnutelné.... Boží cesty jsou nevyzpytatelné. Někdy by to chtělo pušku a střílet tak dlouho, dokud nespadne vousatý děda ze svého obláčku... Ale nestěžuju si... Dobře možná trochu, ale život na mě není tak zlej... A když něco opravdu chci, tak to dostanu.... Možná jsem trochu rozmazlená, ale nejsme takoví všichni? Nepřemáháme se jen kvůli vlastnímu egu a popularitě k sebezapření? A pokud ano, kam až jsme kvůli tomu ochotni zajít?

Někdy by to chtělo prostě vypnout a nemyslet. Ale s mojí šíleností z absence bublinek to asi nejde... Pociťuji silnou touhu se sebrat a dojít si koupit coca-colu, ale už jen fakt, že jsem absolutně švorc my to značně kazí... Asi zešílím... Pro jednu plechovku budu asi vraždit.... Připadám si jako ve školce, když mě po obědě nutili spát a já nechtěla, akorát toto je stokrát horší... Mám abstinenční příznaky... Neustálé prohrabávání vlasů a mlácení do počítače silněji, než obvykle... Nevím, asi se vrhnu na velkou čistku a reinkarnaci blogu... A pohltím asi další šumák a poslechnu si další přednášku, že se má jen jeden denně...

Žádné komentáře:

Okomentovat